In momentul de fata asistam la una din cele mai acute crize din ultimii ani – criza de personal. Companiile au comenzi, au clienti si perspective dar efectiv nu mai au forta de munca. Cauzele sunt multiple, de la migratia fortei de munca la schimbarea mentalitatilor si atitudinii fata de munca si fata de viata. Companiile au nevoie acum, mai mult ca intotdeauna, de strategii de retentie a personalului. In plus, unele companii abia acum au inceput sa inteleaga ce inseamna brandul si reputatia de angajator.
Atmosfera si relatiile dintre angajati la locul de munca nu determina doar productivitatea lor ci si gradul de satisfactie fata de compania in care lucreaza. Oamenii trebuie sa se cunoasca, sa depaseasca obstacolele superficiale de care se lovesc in colaborarea lor. Daca putem rade impreuna, daca ne putem distra impreuna, cu siguranta putem sa lucram impreuna. Deseori mici animozitati sau conflicte interne afecteaza productivitatea si succesul unor companii sau departamente. Este incredibil cum poate schimba un teambuilding toata atmosfera intr-o firma si cum poate contribui la consolidarea echipei si in cele din urma la cresterea productivitatii. Am vazut-o de multe ori in cei 10 ani de experienta. Nu trebuie sa ne credeti pe cuvant. Investiti in echipa voastra!
Iti trimitem articole interesante, stiri, oferte si activitati!
Multumim pentru abonare
A aparut o eroare!